Skargi i wnioski
I. Podstawa prawna:
art. 221 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U z 2020 r. poz. 256)
II. Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,
Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 20,
telefon: (087) 565 92 00.
III. Wymagane dokumenty:
nie ma
IV. Opłaty:
nie ma
V. Termin na załatwienie sprawy:
Skargi załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie
później jednak niż w ciągu miesiąca.
Skargi wniesione przez posłów na Sejm, senatorów i radnych we własnym imieniu
albo przekazane do załatwienia innej osoby – w terminie 14 dni od dnia jej
wniesienia albo przekazania.
VI. Informacja o trybie odwoławczym:
Na niezałatwienie sprawy w terminach określonych powyżej stronie służy zażalenie do organu administracji publicznej wyższego stopnia.
Organem właściwym do rozpatrzenia skargi, dotyczącej zadań lub działalności:
- Rady Powiatu w Suwałkach jest Wojewoda Podlaski, a w zakresie spraw finansowych – Regionalna Izba Obrachunkowa w Białymstoku Zespół w Suwałkach;
- Zarządu Powiatu w sprawach należących do administracji rządowej – Wojewoda Podlaski;
- Zarządu
Powiatu, Starosty Suwalskiego, a także kierowników powiatowych służb,
inspekcji, straży i innych jednostek organizacyjnych powiatu – Rada
Powiatu
w Suwałkach.
VII. Miejsce złożenia dokumentów:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60, Biuro Obsługi Klienta pok. 20.