""""""
Logo Powiat Suwalski

STAROSTWO POWIATOWE W SUWAŁKACH

ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. centrala: +48 87 565 92 00,
fax: +48 87 566 47 18

bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

SPIS TELEFONÓW
GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Kasowej przy ul. Świerkowej 60, 16-400 Suwałki
czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Suwałkach
poniedziałek – piątek 7:30-15:30

Wydział Komunikacji,
Wydział Architektury i Budownictwa

poniedziałek - piątek 8:00 - 14:30
Wersja Angielska Serwisu Wersja Litewska Serwisu


""""""
Informujemy, iż w najbliższy piątek tj. 6 kwietnia 2018 r. w godz. 10:00 – 14:00 mobilny punkt potwierdzający profile zaufane funkcjonował będzie w siedzibie Urzędu Gminy Wiżajny.
Tym samym zapraszamy mieszkańców gminy Wiżajny do rejestracji w profilu zaufanym pod adresem: www.pz.gov.pl oraz o dokonanie weryfikacji tożsamości w czasie pobytu pracownika punktu oraz zachęcamy do rozpoczęcia korzystania z publicznych e-usług.
Profil zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji, działa jak odręczny podpis, dzięki któremu można załatwiać sprawy urzędowe drogą elektroniczną. Wykorzystując profil zaufany obywatel może załatwić sprawy urzędowe, m.in.:
Uzyskać wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków;
Zgłosić zbycie pojazdu, np. sprzedaż, przekazanie w darowiźnie;
Sprawdzić swój pojazd;
Podpisać JPK_VAT profilem zaufanym;
Złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego;
Sprawdzić, czy dowód osobisty jest gotowy do odbioru;
Sprawdzić swoje punkty karne;
Złożyć wniosek o świadczenie 500+ ;
Wystąpić o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego;
Złożyć wniosek o rejestrację działalności gospodarczej;
Wysłać pismo do podmiotu publicznego;
Sprawdzić swoje dane w rejestrze PESEL i inne.

Zapraszamy mieszkańców Powiatu Suwalskiego do punktu potwierdzającego profile zaufane od poniedziałku do piątku do siedziby urzędu przy ul. Świerkowej 60, 16 – 400 Suwałki w godz. 8:00 – 15:00, pok. 20 - Biuro Obsługi Klienta.