Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego
Dodano dnia: 2016-06-22Link do ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5659200, faks 87 5664718.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Suwalskiego na 2016 rok w kwocie 734.354 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów w kwocie 865.646 zł.
1. Okres kredytowania - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.
2. Karencja w spłacie kredytu: - w stosunku do odsetek - nie występuje, - w stosunku do kapitału - od uruchomienia kredytu do grudnia 2020 roku.
3. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy.
4. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu.
5. Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jedno-miesięcznych - średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy, powiększona o marżę banku.
6. Płatność rat kredytu następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego. Za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu upływać będzie w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo niebędącym dniem roboczym dla Wykonawcy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata kredytu nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.
8. Płatność odsetek następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwsza płatność odsetek dokonana zostanie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wypłacono pierwszą transzę kredytu, kolejne miesięczne (miesiąc kalendarzowy) okresy obrachunkowe liczone są od dnia zakończenia poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu.
9. Przy naliczaniu odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 365/366 dni. Wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu minimum na 7 dni przed terminem płatności.
10. Spłata kapitału - po upływie okresu karencji w ratach i okresach spłaty określonych poniżej: - rok 2016 oraz do 31 grudnia 2020 - karencja, - w latach 2021- 2025 w - ratach miesięcznych: rok 2021 - 320.000,04 zł (12 x 26.666,67 zł), rok 2022 - 320.000,04 zł (12 x 26.666,67 zł), rok 2023 - 320.000,04 zł (12 x 26.666,67 zł), rok 2024 - 320.000,04 zł (12 x 26.666,67 zł), rok 2025 - 319.999,84 zł (11 x 26.666,67 zł, 1 x 26.666,47 zł).
11. Dla celów wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć jednorazowe uruchomienie kredytu w pełnej kwocie 1.600.000 zł w dniu 30.09.2016 roku.
12. Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia na wekslu kontrasygnaty Skarbnika Powiatu.
13. W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji.
14. Zamawiający nie wyraża zgody na sfinansowanie kredytu ze środków przekazanych przez Europejski Bank Inwestycyjny.
15. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej (zł).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2025.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia przez Wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Posiadają zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej określone ustawą Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.). Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 0.99
2 - Dostępność kredytu (czas postawienia środków kredytu do dyspozycji kredytobiorcy) od dnia podpisania umowy kredytowej - 0.01
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
Informacje o piku (nazwa, opis) |
---|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (pdf, rozmiar: 3.12 MB)Link otwiera się w nowym oknie
|
Załączniki nr 1 - 10 (zip, rozmiar: 3.49 MB)Link otwiera się w nowym oknie
|
Pozostałe Zamówienia
-
Informacja o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (..) na 2024 r."
Dodano dnia: 2024-04-22Starostwo Powiatowe w Suwałkach, informuje o unieważnieniu postępowania na zadanie: ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2024 r.” (Dz. U. z 2023 r. poz. 714 z późn. zm). -
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2024 r."
Dodano dnia: 2024-03-28Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo - Znak: PIR.272.4.2024
Dodano dnia: 2024-03-05Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo
Znak: PIR.272.4.2024 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki - Znak: PIR.272.3.2024
Dodano dnia: 2024-02-19Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki
Znak: PIR.272.3.2024. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów - nr: PIR.272.1.2024
Dodano dnia: 2024-01-10Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów -
Ogłoszenie o zamówieniu - PIR.272.10.2023 Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2024-01-02Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2024
Dodano dnia: 2024-01-02 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2023-12-21Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 11.12.2023
Dodano dnia: 2023-12-11 -
Zaproszenie do składania ofert na zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Strzelnica w powiecie 2023”
Dodano dnia: 2023-09-14„Dostawa i montaż wirtualnej strzelnicy – systemu szkolno–treningowego w ramach rozwoju sportu strzeleckiego na terenie Powiatu Suwalskiego dla Zespołu Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie”. -
Ogłoszenie o zamówieniu: „Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym”
Dodano dnia: 2023-09-07„Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym” -
Zapytanie ofertowe: Dostawa sprzętu informatycznego.
Dodano dnia: 2023-08-08Projekt realizowany w ramach Umowy o powierzenie grantu o numerze 5508/P/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
Dodano dnia: 2023-08-07Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
+ Aktualizacja z dnia 11.09.2023 - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 18.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-18 -
Zaproszenie do złożenia oferty: Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki
Dodano dnia: 2023-07-06Zarząd Powiatu w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas Święta Plonów 2023 – Dowspuda w dniu 3 września 2023 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie
Dodano dnia: 2023-07-06Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
-
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 04.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-04"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Informacja o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (..) na 2023 r."
Dodano dnia: 2023-04-18Starostwo Powiatowe w Suwałkach informuje o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2023 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu „BLIŹNIAK” Zespołu Szkół im. Gen. L. M. Paca w Dowspudzie w celu poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej i przystosowania dla osób niepełnosprawnych- I Etap
Dodano dnia: 2023-04-13Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu „BLIŹNIAK” Zespołu Szkół im. Gen. L. M. Paca w Dowspudzie w celu poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej i przystosowania dla osób niepełnosprawnych- I Etap.+ aktualizacja z dnia 26.04.2023 r. - zmiana SWZ - wydłużenie terminu składania ofert
+ aktualizacja z dnia 02.05.2023 r. - pytania i odpowiedzi+ aktualizacja z dnia 02.05.2023 r. - zmiana SWZ - wydłużenie terminu składania ofert -
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2023 r."
Dodano dnia: 2023-03-27Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 23.02.2023
Dodano dnia: 2023-02-23"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl [nr postępowania PIR.272.2.2023]
Dodano dnia: 2023-02-08Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja - przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 6.02.2023
Dodano dnia: 2023-02-06"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl
Dodano dnia: 2023-01-12Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja - przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl.
+ aktualizacja z dnia 30.01.2023 r. - informacja o unieważnieniu postępowania+ aktualizacja z dnia 27.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi
+ aktualizacja z dnia 25.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi,
- wydłużenie terminu na składanie ofert.+ aktualizacja z dnia 24.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi+ aktualizacja z dnia 19.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 9.01.2023
Dodano dnia: 2023-01-09"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023
Dodano dnia: 2022-11-21 -
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: Opracowanie graficzne, skład i druk publikacji w ramach projektu „Transgraniczne dziedzictwo rodu Paców bazą wspólnego rozwoju turystycznego” współfinansowanego ze środków UE
Dodano dnia: 2022-10-27+ aktualizacja z dnia 09.11.2022 r. - informacja z wyboru oferty
+ aktualizacja z dnia 07.11.2022 r. - informacja z otwarcia ofert
+ aktualizacja z dnia 03.11.2022 r.
+ aktualizacja z dnia 31.10.2022 r.