Zapytanie o cenę
Dodano dnia: 2016-07-20ZAPYTANIE O CENĘ
„Usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg terenu Powiatu Suwalskiego i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm. )
Zapytanie ofertowe prowadzone jest w uproszczonym postępowaniu w formie rozeznania cenowego dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
I. INFORMACJE OGÓLNE
Starostwo Powiatowe w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na „Usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg terenu Powiatu Suwalskiego i przechowywanie ich na parkingu strzeżonymw przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. nr 143, poz. 846 z późn. zm.)”.
1. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie zapisy art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz.2164 z późn. zm.).
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Suwalskiul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
Tel./ fax 87 565 9245,
adres internetowy: www.powiat.suwalski.pl
NIP: 844-102-80-32
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:1. Usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg terenu Powiatu Suwalskiego i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011r. nr 143, poz. 846 z późn. zm.).
1.1. Wykonawca w ramach realizacji usługi na przechowywanie pojazdów musi:
a) zobowiązać się realizować usunięcie i parkowanie pojazdu na podstawie pisemnych dyspozycji usunięcia lub przemieszczenia pojazdu, które zostały wydane na podstawie art. 130a ustawy „Prawo o ruchu drogowym” przez podmioty, które zostały określone w art. 130a ust. 4 tej ustawy,
b) prowadzić pisemną lub komputerową ewidencję dyspozycji umożliwiającą uzyskanie przez Zamawiającego w każdym czasie danych dotyczących ilości i czasu przechowywania pojazdów,
c) poddawać się kontroli w zakresie posiadanej bazy transportowej i parkingowej w okresie wykonywania usługi,
d) realizować każde zlecenie umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym w każdym dniu i w każdym czasie tzn. także w nocy oraz w dni wolne od pracy, niedziela i święta, z każdego miejsca , tj.
- dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu z miejsca przebywania pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 min,
- przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),
- załadunek pojazdu (części pojazdu na zestaw holujący),
- uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów,
- dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony,
- rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy,
- przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów,
e) wydawać pojazdy osobom uprawnionym, po uprzednim uiszczeniu opłaty na rzecz Starostwa Powiatowego w Suwałkach z parkingu strzeżonego codziennie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym;
f) powiadomić Starostwo Powiatowe w Suwałkach oraz podmiot który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie trzech miesięcy (termin określony w art. 130a ust. 10 ustawy);
1.2. Do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu. Zakres czynności, które wchodzą w tą usługę:
- dojazd do miejsca zdarzenia - odstąpienie od wykonania usługi,
- dojazd do miejsca zdarzenia podjęcie czynności załadunku pojazdu - odstąpienie od usługi.
1.3. Wykonawca świadczący usługi ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną przed właścicielem pojazdu z tytułu uszkodzenia, utraty pojazdu lub ładunku przewożonego pojazdem.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy na okres 1 roku.V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Posiada uprawnienia do wykonywania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy – zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.);
2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje urządzeniami - pojazdami w celu realizacji zamówienia:
1) dysponuje minimum:
- 2 oznakowanymi pojazdami przystosowanymi do usuwania z każdego miejsca wskazanego przez uprawniony podmiot pojazdów o dmc. do 3,5 t,
- 1 pojazdem do usuwania z każdego miejsca wskazanego przez uprawniony podmiot : samochodów o dmc. powyżej 3,5t, tj. samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych i naczep, autobusów spełniających standardy pojazdu specjalnego z przeznaczeniem pomoc drogowa z aktualnymi wpisami w dowodach rejestracyjnych.
Pojazdy muszą być wyposażone i oznakowane zgodnie z § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.).
2) dysponuje parkingiem, na którym będą przechowywane zatrzymane pojazdy, który musi być:
- czynny całą dobę,
- ogrodzony,
- utwardzony,
- oświetlony,
- monitorowany lub dozorowany przez całą dobę,
- posiadać minimum 7 miejsc do parkowania pojazdów o dmc. do 3,5 t,
- posiadać minimum 5 stanowisk do parkowania pojazdów o dmc. powyżej 3,5 t,
- dysponować co najmniej 3 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniami czynników atmosferycznych,
- lokalizacja parkingu na terenie Powiatu Suwalskiego lub Miasta Suwałki, w takim miejscu, aby dojazd na wskazane miejsce nie przekraczał 60 minut.
3. Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 50.000 zł.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
VI. INFORMACJE O DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1.2) Szczegółowy formularz cenowy – załącznik nr 2.
3) Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3.
4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:
a) wykaz pojazdów samochodowych niezbędnych do wykonania usługi objętej postępowaniem – załącznik nr 4,
b) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje parkingiem spełniającym wymagania określone w zapytaniu ofertowym wraz z informacją o podstawie do dysponowania nieruchomością na której zlokalizowany jest parking – załącznik nr 5.
5) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
Kryterium wyboru oferty jest cena 100%.VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia wg formularza cenowego: należy obliczyć sumę sum iloczynów ilości każdego rodzaju pojazdu i ceny za usunięcie pojazdu, ilości dni przechowywania pojazdu na parkingu i ceny za dobę przechowywania w/g zasady, tj. obliczyć:
1.1. Iloczyn ceny za usunięcie danego rodzaju pojazdu i ilości pojazdu danego rodzaju (ilości podane dla każdego rodzaju pojazdu służą jedynie do obliczenia ceny oferty);
1.2. Iloczyn ceny za dobę parkowania dla danego rodzaju pojazdu i ilość dni przechowywanych danego rodzaju pojazdu (ilości dni przechowywania danego pojazdu służą jedynie do obliczenia ceny oferty);
1.3. Sumę (iloczynów) wartości za usunięcie danego rodzaju pojazdu i wartości za przechowywanie danego rodzaju pojazdu;
1.4. Sumę sum iloczynów wszystkich rodzajów pojazdów.
2. Łączna cena ofertowa brutto, w ramach kryterium cena, służy jedynie porównaniu złożonych ofert.
Ceny podane w ofercie nie mogą być wyższe od stawek ustalonych w Uchwale nr X/71/15 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów.
3. Zamawiający będzie rozliczał się z wykonawcą na podstawie rzeczywistych danych dotyczących ilości i rodzajów usuniętych pojazdów oraz faktycznej ilości dni przechowywania każdego pojazdu.
IX. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.07.2016 r. do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, Biuro Obsługi KlientaX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:Jolanta Sawicka, tel. 87 565 92 45
Spis załączników:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,Załącznik nr 2 - szczegółowy formularz cenowy,
Załącznik nr 3 – oświadczenie,
Załącznik nr 4 – wykaz pojazdów,
Załącznik nr 5 – oświadczenie,
Załącznik nr 6 – wzór umowy
Pliki do pobrania
Informacje o piku (nazwa, opis) |
---|
Treść ogłoszenia wraz z załącznikami (docx, rozmiar: 108.31 KB)Link otwiera się w nowym oknie
|
Pozostałe Zamówienia
-
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2024 r."
Dodano dnia: 2024-03-28Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo - Znak: PIR.272.4.2024
Dodano dnia: 2024-03-05Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo
Znak: PIR.272.4.2024 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki - Znak: PIR.272.3.2024
Dodano dnia: 2024-02-19Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki
Znak: PIR.272.3.2024. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów - nr: PIR.272.1.2024
Dodano dnia: 2024-01-10Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów -
Ogłoszenie o zamówieniu - PIR.272.10.2023 Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2024-01-02Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2024
Dodano dnia: 2024-01-02 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2023-12-21Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 11.12.2023
Dodano dnia: 2023-12-11 -
Zaproszenie do składania ofert na zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Strzelnica w powiecie 2023”
Dodano dnia: 2023-09-14„Dostawa i montaż wirtualnej strzelnicy – systemu szkolno–treningowego w ramach rozwoju sportu strzeleckiego na terenie Powiatu Suwalskiego dla Zespołu Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie”. -
Ogłoszenie o zamówieniu: „Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym”
Dodano dnia: 2023-09-07„Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym” -
Zapytanie ofertowe: Dostawa sprzętu informatycznego.
Dodano dnia: 2023-08-08Projekt realizowany w ramach Umowy o powierzenie grantu o numerze 5508/P/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
Dodano dnia: 2023-08-07Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
+ Aktualizacja z dnia 11.09.2023 - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 18.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-18 -
Zaproszenie do złożenia oferty: Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki
Dodano dnia: 2023-07-06Zarząd Powiatu w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas Święta Plonów 2023 – Dowspuda w dniu 3 września 2023 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie
Dodano dnia: 2023-07-06Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
-
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 04.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-04"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Informacja o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (..) na 2023 r."
Dodano dnia: 2023-04-18Starostwo Powiatowe w Suwałkach informuje o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2023 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu „BLIŹNIAK” Zespołu Szkół im. Gen. L. M. Paca w Dowspudzie w celu poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej i przystosowania dla osób niepełnosprawnych- I Etap
Dodano dnia: 2023-04-13Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu „BLIŹNIAK” Zespołu Szkół im. Gen. L. M. Paca w Dowspudzie w celu poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej i przystosowania dla osób niepełnosprawnych- I Etap.+ aktualizacja z dnia 26.04.2023 r. - zmiana SWZ - wydłużenie terminu składania ofert
+ aktualizacja z dnia 02.05.2023 r. - pytania i odpowiedzi+ aktualizacja z dnia 02.05.2023 r. - zmiana SWZ - wydłużenie terminu składania ofert -
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2023 r."
Dodano dnia: 2023-03-27Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 23.02.2023
Dodano dnia: 2023-02-23"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl [nr postępowania PIR.272.2.2023]
Dodano dnia: 2023-02-08Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja - przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 6.02.2023
Dodano dnia: 2023-02-06"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl
Dodano dnia: 2023-01-12Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja - przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl.
+ aktualizacja z dnia 30.01.2023 r. - informacja o unieważnieniu postępowania+ aktualizacja z dnia 27.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi
+ aktualizacja z dnia 25.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi,
- wydłużenie terminu na składanie ofert.+ aktualizacja z dnia 24.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi+ aktualizacja z dnia 19.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 9.01.2023
Dodano dnia: 2023-01-09"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023
Dodano dnia: 2022-11-21 -
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: Opracowanie graficzne, skład i druk publikacji w ramach projektu „Transgraniczne dziedzictwo rodu Paców bazą wspólnego rozwoju turystycznego” współfinansowanego ze środków UE
Dodano dnia: 2022-10-27+ aktualizacja z dnia 09.11.2022 r. - informacja z wyboru oferty
+ aktualizacja z dnia 07.11.2022 r. - informacja z otwarcia ofert
+ aktualizacja z dnia 03.11.2022 r.
+ aktualizacja z dnia 31.10.2022 r.